بهترین تکنیک ها برای بهینه سازی تصاویر بر اساس سئو
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان

 

سرعت بارگذاری صفحه ها
گوگل مبالغ بسیار متعددی را هزینه نموده است تا اینترنت سرعت بالاتری داشته باشد. در واقعیت، در هر بیانیه ای که از گوگل منتشر میگردد، شما به راحتی می‌توانید این مورد را متوجه گردید که این شرکت تاکید متعددی بر التفات سرعت و نقش آن در روند ایندکس موتور کاوش می نماید.

گوگل حتی برای اینکه صاحبان تارنما های گوناگون را مجبور نماید تا به ارتقاء سرعت لود صفحه ها تارنما خویش عنایت متعددی بدهند، سرعت تارنما را یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی خویش قرار داده میباشدبه‌این شکل شاهد هستیم که تمرکز بر بهبود سرعت تارنما، یک کدام از تکنیک های بسیار اساسی seo داخلی هر اینترنت سایتی هست.

تحت عنوان یک وبمستر، عمل شما این هست که تارنما شما تا جایی که قابلیت دارااست، در سریع ترین زمان ممکن برای یوزرها موتور جستجو گر گوگل بارگذاری گردداعتنا  دوره آموزش سئو داشته باشید که داشتن یک تارنما پرسرعت، خیر صرفا برای سئو تارنما شما موءثر میباشد، بلکه در پروسه تعامل مشتریان با کسب و کار شما نیز اثرات بسیار مثبتی خواهد گذاشت.



تلفن همراه فرندلی بودن
نسبتاً حدود 60 درصد از جستجوهایی که در گوگل اجرا می گردند، از روش تلفن های یاروهمدم می‌باشند. این یعنی که در حالتی‌که وبسایت شما تلفن همراه فرندلی نباشد، شما به راحتی نصف ترافیکی که پتانسیل اخذ آن را دارید را از دست می دهید.

چه کاری می بایست انجام دهید؟

اولیه از همه باید مطمئن گردید که حالت وبسایت شما در باب بهینه سازی برای تلفن های یاور چه‌گونه است. برای این عمل از ابزار Google mobile friendly tool استفاده کرده و سریعا هر سیرتکامل مشکلی که وجود دارااست را از دربین ببرید. آنگاه یک گام به جلو بروید و تارنما خودتان از شخصا از روش یک تلفن همراه تفحص نمایید. مطمئن گردید که همگی چیز به درستی فعالیت می نماید؛ مخصوصا قسمت های CTA.

مجموعاًَ، سایت هایی که به طور ریسپانسیو هستند، نگرانی در مورد این آیتم گوشی فرندلی بودن ندارند.

یادگرفتن سئو داخلی وب سایت,آموزش سئوی داخلی,seo داخلی

دیدگاه ها و سئو داخلی
اکثری از وبمسترها تصور می نمایند که اثر دیدگاه ها پست هایی که در وب سایت قرار میگیرند، از در بین رفته می باشد؛ البته هیچ زمان اینگونه چیزی حقیقت ندارد. نظراتی که در پست های شما وجود دارند، از جهات متعدد میتوانند به بهبود عملکرد وب سایت و تعامل شما با کاربرانتان امداد نمایند.

فرض فرمایید که شما یک استفاده کننده می‌باشید و وارد لندینگ پیج یک تارنما میشوید و مقصود شما این می باشد که با آن تیم آشنا گردید و در غایت خرید خویش را قطعی نماییدبه طور ناخودآگاه، در حالتی که شما نظری در پست ها مشاهده نکنید، فرایند عدم اتکا به طور ناخودآگاه در ذهنیت شما نقش می گیرد. گری الیس نیز اینگونه و چنددفعه اعلام نموده است که نظراتی که در یک برگه وجود دارا هستند، در واقع نشانه دهنده این میباشند که یوزرها به حصول و کاتان عشق و علاقه مند بوده و تعامل مناسبی بین شما و آنان تاسیس شده است.

در حال حاضر، کلام ما این وجود ندارد که صفحه های خویش را با نظریات اسپم و فیک لبریز کنید؛ بلکه شما باید تلاش کنید تا با رعایت اصول seo کردن داخلی وبسایت، به طوری محتوا بنوبسید که یوزرها ناخودآگاه بعداز استیناف آن صفحه از وبسایت شما، سوالی بپرسند یا این که نظرشان را اعلام نماینداین موسسه از حیث ها می‌باشند که به بهبود seo داخلی وب سایت شما کمک می نمایند.

آموزش بهینه سازی داخلی وب سایت,آموزش سئوی داخلی,seo داخلی

???? مهم ترین متا تگ ها در سئو داخلی
همانگونه که می دانید، قسمت بسیار متعددی از سایت ها توسط تگ های html پیاده سازی می‌گردد، اما در میان آنها تگ هایی وجود دارد که التفات بیشتری نسبت به سایرین داردچنانچه ما آن تگ های html را به نه در تارنما به کارگیری کنیم، اثر بسیار متعددی در مرتبه وب سایت ما به وجود می آورددر ادامه این بخش مهم در seo داخلی سایت را بازرسی می‌کنیم:

مهم‌ترین تگ های اچ دی ام ال و اثر آن بر seo تارنما :

تگ تیتر
تگ آلت تصاویر
متا تگ کنونیکال
متا تگ ربات ها
متا تگ واژه و کلمه کلیدی
متا تگ توضیحات




:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: